Roma naar Longreach - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Roma naar Longreach - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Roma naar Longreach

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 Oktober 2007 | Australië, Mount Isa

Donderdag 18 oktober.

Volgens planning om 6 uur vertrokken, zodat er ruim voldoende tijd is om regelmatig te stoppen. Elk uur een korte stop en elke twee uur wanneer er getankt moet worden een lange stop, is de bedoeling. De wegen zijn lang en daardoor soms eentoning. In het plaatsje Blackall een stop gemaakt omdat Hans dacht dat hier een bekende Australier vandaan komt. De lokale mensen weten echter van niets en achteraf blijkt het een misverstand te zijn. Marije heeft vandaag een foto van Pa doorgemaild, zodat ik morgen tijdens de begrafenis op mijn eigen manier afscheid kan nemen. Bovendien mailt ze de tekst welke ze heeft geschreven over haar ervaringen met Opa. Deze zal tijdens de dienst worden gebruikt. Na het lezen realiseer ik mij dat ik apetrots ben op mijn meiden, zoals ze elkaar hier doorheen helpen. Tevens voel ik mij schuldig dat ik hun niet kan troosten.

De reis verloopt verder spoedig en ondanks dat het outback is wisslt het landschap elke 100m toch wel.

Bij aankomst eerst maar een lekkere douche genomen, want de temperatuur was op deze dag plm 36 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mount Isa

Wereldreis per motor

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2008

Krantenknipsels

21 December 2007

Van Nurnberg naar Hardenberg

17 December 2007

Van Istanbul via Sofia naar Novi Sad

15 December 2007

Van Tosya naar Istanbul

14 December 2007

Van Susehri naarTosya
Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 347653

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 22 December 2015

2015 Cape2Cape door Zuidelijk Afrika

24 Augustus 2013 - 04 December 2013

Motorkaravaan 2013 Alaska-Vuurland

12 Oktober 2011 - 27 Januari 2012

Camperreis door West Afrika

14 Augustus 2009 - 13 Oktober 2009

Parijs-Bejing per motor

30 November 2006 - 30 November 2006

Wereldreis per motor

Landen bezocht: