Coober Pedy - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Coober Pedy - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Coober Pedy

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Oktober 2007 | Australië, Coober Pedy

Vrijdag 26 oktober

Deze dag hoofdzakelijk gebruikt om de afstand door de outback naar Coober Pedy te overbruggen. Geen bijzondere dag maar de aankomst in het hotel, waar de kamers ondergronds zijn, was een verademing. Hier in dit Opal mijnwerkerstadje is vrijwel alles ondergronds.
Eindelijk weer een groot bed en alle voorzieningen erbij. Toch een beetje decadent misschien?

• 26 Oktober 2007 - 10:15

Jeannette:

Ben wel een beetje jaloers dat je dit allemaal zonder mij weer meemaakt,geniet er maar van.

• 26 Oktober 2007 - 13:40

Marije:

Vader vader! Krijg toch het gevoel dat je vaker met je neus in het zand ligt dan op de weg rijdt ;) Leuk om je verhalen te lezen. Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt. Heel best kamertje ook trouwens. Wij doen het met iets minder luxe maar vermaken ons uitstekend. Vandaag naar de tijgertempel geweest (de informatie op jouw site loopt nu voor op de onze :)) Hele lieve kleine tijgertjes gezien. Mag ik er een meenemen?? Wel een beetje last van jetlag, waren vannacht allebei om 3 uur wakker. Verder is het hier warm maar ook erg mooi en gezellig! Hou van jou. Ook de groetjes van Ron uiteraard.

• 27 Oktober 2007 - 08:00

Zussie:

Tsja das wel een mooie hotelkamer. Geniet er maar van ik heb zo het idee dat het in sommige landen wel anders is!

• 27 Oktober 2007 - 14:50

Hallo Jan Mulder:

We hebben je berichten gelezen en de foto's bekeken.Heel indrukwekkend allemaal. Blijf genieten van alles en pas goed op je zelf.
    Groeten van Oom Gerrit Jan en Tante Janke.

• 27 Oktober 2007 - 15:18

Meindert En Pien:

Jeanete en Ronald zijn zojuist in Best gearriveerd. We drinken er eentje (of twee???) op jou.
    Blijf geneten!!!!!

• 29 Oktober 2007 - 18:30

Joran:

Hoi pa, ben gister veilig geland in LA.

groeten

• 29 Oktober 2007 - 21:40