Verslag in Amerikaanse krant - Reisverslag uit Albury, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Verslag in Amerikaanse krant - Reisverslag uit Albury, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Verslag in Amerikaanse krant

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

31 Oktober 2007 | Australië, Albury

In een van de vorige berichten uit Amerika schreef ik, dat we regelmatig werden geintervieuwd. Wanneer je bovenstaande adresregel aanklikt, kun je het verslag lezen.

Gisteren zijn we vanuit Adelaide vertrokken naar Mibury. Een kleine tocht van plm. 350 km langs de prachtige oevers van de Murray river. Deze tocht vandaag vervolgt naar Albury, een rit van 650 km langs de Murray river.
Veel wijnbouw, sinaasappelbomen en orchidee kwekerijen.
Verder toch een beetje een verplaatsingsdag.

Gisteren heeft Hugo besloten om per vliegtuig naar huis terug te gaan. Tijdens zijn val in Death Valley heeft hij een lichte hersenschudding opgelopen en sindsdien ziet hij dubbel wanneer hij vermoeid raakt. Hij hoopte dat dit zou verdwijnen waneer hij het rustig aan zou doen in Australie, maar ondanks dat hij in de auto is meegereisd blijft de klacht bestaan. Gelukkig was hij zelf zo verstandig om te onderkennen dat dit te gevaarlijk is in Azie met de te verwachten moeilijke wegen.

• 01 November 2007 - 13:47

Ron En Marije:

Geintervieuwd????

Je hebt het inderdaad zwaarder dan ons. Als je al taalfouten gaat maken die niet te wijden zijn aan dikke vingers en kleine toetsen...

• 02 November 2007 - 05:14

Joran:

Leuke foto!

• 03 November 2007 - 12:20

Zussie:

Jeetje, je lijkt ma wel die staat ook altijd met haar snuit vooraan op de foto's in de krant.
    the famous mulder familie

• 03 November 2007 - 12:23

Zussie Nog Een Keer:

Haahahahahaha, die foto van jou in de truck is errug leuk, alleen....lijkt het nou zo of heb je iets weing ruimte tussen je buik en het stuur????

• 05 November 2007 - 13:51

Jans:

Hallo Jan ik heb zojuist een aantal berichten van je gelezen en ben weer helemaal op de hoogte. Ik lees niet meer hoe de koffie terplekke smaakt. Wij drinken nog steeds "beukenhorst"! Nog veel rij-plezier. XXX