Weemoedig afscheid van Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Weemoedig afscheid van Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Weemoedig afscheid van Sydney

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

09 November 2007 | Australië, Sydney

Vrijdag 9 november

De afgelopen dagen stonden hoofdzakelijk in het teken van de verscheping en onderhoud van de motoren. Nadat we nieuwe banden onder de motoren hebben laten monteren, moesten ze woensdag voor een onderhoudsbeurt naar de dealer. Donderdag werd hoofdzakelijk gebruikt voor het "inkratten" van de motoren en vandaag hadden we een "rustdag". Lekker uitgeslapen en de middag gebruikt om lekker te relaxen in de sauna met een Thaise massage waarbij alle botten en spieren een harde maar effectieve behandeling krijgen. Heerlijk. Hierna afscheid genomen van Sydney by night door in m`n eentje te genieten van een heerlijke maaltijd bij Wine and Meat. Waarschijnlijk voorlopig de laatste mogelijk voor een culinaire maaltijd. Op het terras met uitzicht over Darling Harbour realiseer ik mij dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat ik in Sydney kom. Zoals ik al eerder schreef ben ik verliefd geworden op deze prachtige stad met mooie mensen. Morgen gaan we nog een dagje Sydney doen met een kennis van Hans. Wat er staat te gebeuren is nog een verrassing. Om 19.00 uur vertrekken we naar het vliegveld om vervolgens om 22.40 uur te vertrekken naar Kuala Lumpur, vervolgens Bangkok en dan op naar Kathmandu.

• 09 November 2007 - 22:21

Hessiepessiepoddeloo:

Hoi Jan!

Zo te lezen, heb je echt even afscheid moeten nemen. Leuk om te lezen dat je het er zo naar je zin hebt!

Ik heb ondertussen je laatste verslagen uitgeprint en naar oma gedaan (je mams). Waardeerde ze heel erg. Op dit moment print ik ook een aantal foto's uit, kan ze ook een beetje meegenieten.
    Ik begreep dat Marije dat eerst deed, maarja die gaat net als haar vader de wijde wereld al in!

Ik wens je nog veel plezier!

Groetjes Hester

• 11 November 2007 - 13:32

Ron En Marije:

Toch jammer dat je niet even een kort tripje naar Ko Lanta kon maken vanuit Bangkok. We hadden de koffie al klaar staan ;)