Van Rafsanjan naar Yadz - Reisverslag uit Teheran, Iran van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Van Rafsanjan naar Yadz - Reisverslag uit Teheran, Iran van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Van Rafsanjan naar Yadz

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 December 2007 | Iran, Teheran

Donderdag 6 december

Vandaag weer een makkie wat de te overbruggen afstand betreft. Slechts 325 km over uitstekende wegen. De wegen zijn niet te vergelijken met de overige landen in Azie welke we hebben bezocht. Tot op heden in Iran alleen maar goede wegen.
In Yadz bleken we wederom een hotel in het hartje van de stad te hebben waardoor we lopend de bezienswaardigheden konden bereiken. Dit betreft hoofdzakelijk moskeeen, maar ja die zie je hier nou eenmaal heel veel.
Het hotel was ook een verrassing. Een prachtige overdekte wintertuin, met banken waar we 's avonds bij een grote kachel nog lekker lang buiten konden zitten. De kachel is nodig want de temperaturen beginnen toch wel te dalen naarmate we noordelijker komen. Het is hier namelijk ook winter.