Weinig internet - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Weinig internet - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Weinig internet

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

08 November 2015 | Namibië, Windhoek

De laatste dagen helemaal geen internet en vaak zelfs geen telefoon. Afgelopen dagen grote temperatuurs verschillen van de ene dag droog en zonnig 37 graden en twee dagen later regen en 14 graden. 's Nachts in de slaapzak met de lange motoronderbroek, twee t shirts en de sokken aan
Zambia is een prachtig land met vriendelijke mensen. Je ziet de lemen huisjes steeds meer plaats maken door gemetselde huisjes met golfplaten dak. Ook vriendelijke grensbeambten. De overnachtingsplaatsen blijven erg verrassend. Van een oud vervallen guesthouse waarin nog een werkende videorecorder tot een camping met natuurlijke hotpool.
We treffen regelmatig andere reizigers welke door Afrika reizen. Deze zgn overlanders reizen veelal pet motor maar we triffen ook een Frans echtpaar met twee kinderen welke al 1,5 jaar met een gewone camper onderweg zijn
Diverse motorrijders uit Australie getroffen Inmiddels in Tanzania aangekomen en een rustdag om even weer alles te ( laten ) wassen en internet te zoeken. Foto's plaatsen gaat moeilijk want wifi is ongelooflijk traag.
Groet Jan

• 08 November 2015 - 11:16

Smidjes Dalen:

Goedemorgen vanuit Dalen, het lijkt Nederland wel met de veschillende temperaturen

• 08 November 2015 - 19:08

Alice:

Weinig mailmogelijkheden, dus volop tijd om te genieten.
    Je hebt vast wel een notitieblokje om alles te noteren.

• 14 November 2015 - 07:45

Gerda Seubring:

Vandaag de felicitaties voor Joop met zijn jarige Hermi. ( ik kan zelf niet op zijn motorreispagina)
    Hele mooie reis verder gewenst. We zien prachtige foto's.
    Liefs ons.

• 22 November 2015 - 15:13

Henk Kampherbeek:

Ha die Jan, heb je reisverslagen en foto's bekeken.
    Was wel erg heet daar, hier een stuk minder warm, eerder koud.
    Lastig dat je geen internet hebt, en soms zelfs geen telefoon.
    Maar je ziet prachtige natuur, en bijzondere leefomstandigheden.
    Wend je een goede reis, en veel plezier.

Groet Henk.