Motoren "verschepen" - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan Mulder - WaarBenJij.nu Motoren "verschepen" - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

Motoren "verschepen"

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vrijdag 05 oktober

Het was vroeg opstaan, wat niet meeviel na de vorige avond met een welgevulde buik naar bed te zijn gegaan. De wekker liep af om 6.00 uur, want we zouden om 7.00 uur vertrekken om de motoren voor verzending klaar te maken. Het stuur moest eraf, voorwiel eruit, alle accessoires van dashbord eraf, scherm eraf enz. om de omvang zo klein mogelijk te houden en daardoor de kosten laag.
De vorige dag waren er al 5 motoren ingepakt, waardoor er nu enige handigheid was en we tegen 2 uur alles klaar hadden. Lekker even uitrusten middels een middagslaapje en de hele middag achter de computer om het dagboek bij te werken en foto`s mee te sturen, aangezien er eindelijk voldoende tijd is en een internetcafe waar het verzenden van foto`s mogelijk is.

De komende dagen maar een beetje rondlummelen in LA en de tourist uithangen, waarop we maandagavond om 23.40 uur vertrekken voor een 16 uur durende vlucht naar Australie, waar deel twee van deze reis begint.

• 06 Oktober 2007 - 11:42

Marije:

Ik schreef het al in je kaartje maar het klopt toch: mijn papa is de stoerste papa die er is!!!

• 06 Oktober 2007 - 18:41

Egbert:

Hallo Jan,

Vergeleken met jouw belevenissen is het leven in Hardenberg wel erg gewoon. HHC wint gewoon elke week en ook het hoogste punt op onze groud zero (centrumplan) is inmiddels bereikt.
    Veel plezier met het vervolg van je reis.
    groet, Egbert

• 07 Oktober 2007 - 20:37

Thea:

Hallo Jan

Ik heb net samen met jordy de foto's gezien..de reactie is alleen maar supergave foto's!!
    Succes!

• 08 Oktober 2007 - 09:25

Wim En Gerrie:

Prachtige foto's. Genieten van je verslagen. Goede vlucht en veel plezier Down Under.

• 08 Oktober 2007 - 09:28

Els:

Beste motormuis, door je verhalen en foto's is het net of we op de buddyseat mee zijn. Rij voorzichtig, groeten Martin en Els

• 08 Oktober 2007 - 09:30

Joran:

Ben net veilig geland in Tokio! Veel plezier in Australie.

• 08 Oktober 2007 - 10:54

Natascha:

hoi Jan,

Je reis lijkt wel een sprookje!!
    Wat een schiterende foto`s. goede vlucht vandaag.xxx natascha

Joran veel plezier in tokio!!!