negatieve ervaringen Hans, Monique en Ben - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu negatieve ervaringen Hans, Monique en Ben - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Jan Mulder - WaarBenJij.nu

negatieve ervaringen Hans, Monique en Ben

21 Oktober 2015 | Namibië, Windhoek

Hallo Hans, Monique en Ben,

Hans en Monique, leuk dat jullie "meereizen "
Ik neem aan de voet van Hans weer helemaal genezen is na Marokko.
Blijkbaar hebben jullie en Ben ( ik weet niet wie Ben is )negatieve ervaringen in Africa met Seven Summits.
Wij hebben onze reis geboekt bij Travel2explore en deze werken geloof ik wel samen met Seven Summits.
Wij waren echter volledig op de hoogte dat wij grotendeels in tenten op stretchers zouden slapen.
Hierdoor komen we ook op de meest fantastische campsites.
Met onze gezellige gids , kok en berijder van de volgauto Scott Rollo kunnen we in overleg overal van afwijken.
Dus delen wij tot op heden jullie ervaringen niet.

Mochten jullie andere ervaringen hebben zet ze dan op mijn mail: mulderconsultancy@xs4all.nl